dagen är lång i min värd nu

ja idag har man vakna kl 6 för att köra sin bästa vän på jobbet sen vi åtta körde jag lilla oskar till dagis. när jag va klar där så for jag på mamma jobb ett tvärt sen blev det att lämna in bilen så man fick byta till vinter däck. jag säger det att de va jobbigt att gå hem sen... vid tio gick jag och hämta bilen och for hem. klockan elva vare bara att köra min bästa vän från jobbet så han skulle få i säg lunch då han äntligen fick i sig det så for vi och ragga till tolv och då fick jag fara och lämna han på jobbet igen. men nu sitter jag här så jag har gjort mycket idag men är trött som bara den för man är ju van att sova till tre på dagarna så det är väldigt jobbigt tycker jag. nu ska jag fara och hämta linnea för jag ska hjälpa hon med några saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0