17 september 2009...


ja idag är en jobbig dag sitter och läser ett gamalt inlägg från vk och det står så här där

Villabrand i Gunnarn

En villa totalförstördes under morgonen i Gunnarn mellan Lycksele och Storuman.

Enligt SOS Alarms preliminära uppgifter startade branden troligtvis på balkongen på enfamiljshuset, men någon omfattande undersökning har ännu inte gjorts.
SOS Alarm fick larmet om branden vid 5.30-tiden på torsdagsmorgonen. Gunnarns räddningsvärn var först på plats och blev strax efteråt assisterade av räddningstjänsten i Storuman.
I huset fanns en familj med en mamma och hennes barn, som dock uppges ha tagit sig ut utan allvarliga skador.
För säkerhets skull skickades ambulans till platsen och samtliga inblandade har förts till sjukhus.
Det fanns även andra byggnader i närheten, men räddningstjänsten kunde begränsa branden till huset.
- På gården fanns även en husvagn som tog eld. Gasoltuberna riskerar att ställa till med stora skador om de värms upp för mycket, men vi lyckades ganska snabbt dra ut tuberna och släcka husvagnsbranden, säger räddningsledare Ulrik Dahlgren

det är jobbigt att läsa för man får så mycket bilder i huvet och tårarna bara rinner och rinner ner för min kind men det finns inte så mycket att göra åt...
det som är jobbig är väl att man va 60s ifrån att dö... ibland ångrar man att han ut och ibland är jag riktigt glad för hur adde värden varit då? hur hadde mina vänner haftet? hadde folk sknat mig? allt sånt går runt mitt huve...

 bilden är från vk


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tänker för mycket :)

2011-09-17 @ 17:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0