viktig att veta om mig!

det är en sak ni bode veta och det är att jag har dyslexi! den här bloggen hjälper mig mycket med att skriva och läsa mitt liv har hjälp mig mycket sen jag börja skriva här. jag skriver det här jag såg någon hadde komentert att jag hadde stavat fel och jag är ledsen över det men det är inte så lätt att stava rätt då man har dyslexi! men vad menas det tänker ni säkert men det ska jag förklara här
Dyslexi är att man har svårt att skriva och läsa tillexempel jag hoppar över rader eller ord och jag har svårt med att ränka från 100 till 0 men jobbigast är att jag skiljer knappt på b och d men men nu vet ni det tänkte jag så klaga inte så mycket på hur jag skriver här har ni en länk ni kan läsa om det http://www.dyslexi.info/ 

tänker sova nu så har det bar och sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0