lycklig?

Asså kan mitt liv bli bättre? nej asså är så sjukt glad just nu. igår blev kvällen lyckad kunnde kanske blive bättre men den va awesoom! ända är att jag glömde kamran hemma..
ikväll blir det att gå på bion och se

länktar som satan!! det blir att fara med älsakde martina och dennis. så jag känner att det kommer bli en nice kväll. sen plugga till imorgon för då ska jag skriva till am kortet och jag hoppas att jag klara det för då blir det att raga epa imorgon. men ska fixa mig nu och äta middag så jag hinner till bion.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu är vinnaren av tröjan från monkeystore uppe, kika in för att se om du vann :D

2011-11-27 @ 20:46:57
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0