31 MAJ

ja jag tänkte bara göra ett litte inlägg men jag ligger i sängen nu och det blev ingen volly för jag han inte ditt för mamma han inte hem men det blev att va med linnea dennis och oscar i stället och vi hadde skit kul ändå tycker ´jag :P men ligger i sängen och kan inte sova typ så jag tänker trösta mig med bigbrother jag hatar att gurkan, katharina, cristian och rodny asså det suger men är glad att sara äntligen ha åkt så nu håller man tummarna att simon ska vinna :D men ska så bb nu så god natt på er nu om jag inte gör ett till inlägg innan jag somnar :P
GOD NATT OCH SOV GÖTT!!! PUSSPUSS
 en bild jag tog när jag va med min älskade marine <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0