01 JULI

god morgon och god natt !!
snart ska man sova och min älskade linnea ska komma och väcka mig i morgon sen ska jag fixa mig. när jag är klar med det så blir det att gå på marknaden och jag lovar att ta bilder under helgen för jag tror att jag inte kommer blogga något under helgen för jag ska vara med massa folk och jag ska hålla tummarna att jag får träffa mr. 6 hahha bara linnea och martina vet vem det är heheh men i morgon eller i dag får jag träffa min älskade MARINE!!! länktar som SATAN förlåt jag vet att man inte ska svära men vem fan bryr sig hahah men sov gott alla puss puss:*
p.s det´har blive något damp så jag kan inte lägga ut bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0